ח"כ ארבל: "הפרקליטות נמצאת במצב מנוגד לשלטון החוק"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ארבל: "הפרקליטות נמצאת במצב מנוגד לשלטון החוק"

    ח"כ משה ארבל מש"ס ב"מהדורה המרכזית": "כבר שבעה חודשים שאין נציב הביקורת על הפרקליטות, זה מצב לא סביר" | "המאבק ביוקר המחיה מבחינתו זה חלק מהיהדות" | "גנץ הוא איש שמאל שנפגש עם מכחיש השואה אבו מאזן" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל מש"ס אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לפני שבעה חודשים נציב הביקורת על הפרקליטות דוד רוזן סיים את תפקידו, אחריו מונה השופט פינקלשטיין והוא לא נכנס לתפקידו כי הוא גם יו"ר הוועדה לבריחת האסירים. מה שיוצא זה שבשבעה חודשים האלו אין ביקורת על הפרקליטות. זה מצב לא סביר, נוגד את שלטון החוק".

    "שיש בארגון כח בלתי מוגבל הוא הופך לכח משחית. חייבים לייצר את האיזונים שישמרו על המערכת. יש שם אנשים טובים, משה סעדה לדוגמא היה אחד כזה".

    "נתניהו שמר על המערכת במשך שנים רבות, אסור להשתמש במילים של לרסק את המערכת, אסור להגיע למצב של איש את רעהו חיים בלעו. אבל לתקן חייבים. פסקת התגברות זה מפתח מרכזי לחולל שינוי".

    על התמיכה בנתניהו אמר: "אנחנו לא תומכים בנתניהו האיש, אנחנו תומכים בדרך שהוא מייצג. בהבנה שחשוב לשמור על המדינה יהודית. שאנחנו נאבקים על יוקר המחיה זה חלק מהתפיסה של מדינה יהודית שצריכה להיות עם חמלה".

    "אנחנו לא סוציאליסטים, אנחנו פועלים מתוך החמלה היהודית. כולם זוכרים את הסרטון בו הרב עובדיה בכה על יוקר המחיה בשבעה על בנו הרב יעקב יוסף, כשנתניהו בא לנחם. זו היהדות מבחינתנו, אנחנו נקים רשות מיוחדת למאבק בעוני".

    "בני גנץ הוא איש שמאל, הוא הלווה מיליונים לרשות הפלסטינית, הוא אירח את מכחיש השואה אבו מאזן בביתו. השותפים שלו לא רואים את הזהות היהודים בראש מעיינם. אם הוא יקבל את קווי הממשלה שנקים שיבוא".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות